Tisdag

Hemma från naturkunskapslektionen nu och måste verkligen plugga, prov imorgon!

Det är kul men ändå, jag vill göra nåt helt annat än att läsa om molekyler, jonföreningar, cellandning och fotosyntes etc. Jag vill gå en promenad i det fina höstvädret med sommarvärme och jag vill shoppa på stan (LÖNING PÅ TORSDAG! ♥).  Men istället ska jag lägga mig i soffan med täcke, kuddar, färgpennor för att rita hur cellandning och fotosynes går till och hur en cell fungerar. Klockan 14.15 är det Desperate Housewives på femman så då är det paus med honungsmelon. Träning ikväll och därefter belöning med en gojäkla macka till GOSSIP GIRL!!!!!!!!!

LOVE LOVE LOVE !



Foto: taget i Rom efter
Via Condotti. Så fin påse till så fula skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback