Minusgrader?

Det är minusgrader (!) ute och det är bara 12 september!?! Helt sjukt va kallt det blir på natten! Hur som helst, jobbat ikväll. En bra jobb-kväll, lagom mycket folk, inget strul, många man kände som gör att tiden går fortare! Det stora som hänt idag är att jag äntligen har bestämt mig för vilka tapeter jag ska ha och beställt dem till och med! Nu längtar jag tills de kommer. Det kommer bli precis som jag ville ha det fast ännu bättre! Franska tapeter från en katalog som hette Vogue, perfa eller vad! Efter det handlade jag, for hem, såg Desperate Housewives på femman och for sedan för att träna på IKSU, älskar fredagspasset! Hem fort duscha, laga mat och Tobias kom på besök. Vi åt indisk mat och satt på balkongen tills vi fick "men ni var ju roliga att va med, det här måste vi göra om"-smset kände vi att vi var tvugna att fara dit vi lovade att titta förbi! haha.

Nä nu ska jag äta min Grape och läsa världens bästa bok för att bli trött och sova. Ska visa imorgon. Jag har ställt väckarn på 9.45. Tror du att jag kommer att gå upp då för att träna? Det tror inte jag..



Bästaste Tobias och godaste maten som jag lagat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback