Måndag

Eftersom jag varit så positiv på sistone känns det som att min negativa sida måste komma fram lite:

1. Jag hatar att jag måste plugga
2. Jag hatar att jag har massa italienska uppgifter att göra men jag stöter bort dom hela tiden
3. Jag hatar att mina favoritjeans inte passar
4. Jag hatar att ryska alfabetet är svårt och att läraren är totally out of fucking- inlärningssympati ?
5. Jag hatar mitt rum just nu
6. Jag hatar att jag inte har några tapeter, bokhyllor eller lister över huvud taget
7. Jag hatar att jag har prov nästa onsdag
8. Jag hatar att jag nu har ont i hela käften efter att ha ätit en hel ananas typ
9. Jag hatar att Tobias jobbar skift så vi inte kan umgås i veckan
10. Jag hatar att jag måste jobba hela helgen
11. Jag hatar att jag är helt pank

"Hata" är ett starkt ord, men ogillar var för svagt.

Lösning på problemen:

1. Jag pluggar
2. Jag ser en italiensk film, målar mina naglar röda, öppnar ett nytt skrivhäfte och börjar om from the beginning. Ciao stronzi, mi chiamo Alexandra e basta. Vattene a fare in culo typ?
3. Träna mer på IKSU och sluta äta
4. Mami och jag ska ha ryska lektion på onsdag
5. Snart kommer jag att älska det
6. På tisdag kommer tapteterna. Problem 2: jag har inte tid att tapetsera på 2 veckor typ
7. DEAL WITH IT!
8. Är huvudet dumt får kroppen lida
9. Tobias jobbar inte skift nästa vecka..
10. Jobba inte då?
11. Jobba då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback