Lördagen

Igår åt jag och Tobias indisk mat på Ghandi. Jättegott fast det kunde ha fått varit starkare, Sedan hade vi tänkt se Patrik 1,5 (jag hade verkligen sett fram emot att gå på bio väldigt mycket), men då är jag så himla klantig att jag missade att biljetterna skulle hämtas ut i fredags, så hey det var såklart fullt då vi stod där vid åtta! Två platser kvar men ena typ längst ned och den andra längst upp så det sket vi. Istället gick vi för att köpa tröstnaturgodis men det räckte inte så. Vi skulle tröstsupa! Sagt och gjort! Tog från Tobias Grekland-lager och for till Krille. Sedan gick vi till Corona - förbannat mycket folk, träffade många och pratade till och med engelska igår. Sen gick vi till stan eftersom Tobias kusin var där. När vi kom dit var han på Nydalahöjd! Så då tog vi en taxi dit och vem träffar jag inte där?! Jo, hon som jag träna med i morse - stepmuskel-instruktören!! Helt sjukt. Så jag frågade såklart henne om låten! Hela vägen till stan gick jag och visa för Tobias hur vi pumpa till Lady Gaga låten och hur vi kicka, ta i golvet, kicka.. och hur jag måste få tag i låten. Åsså träffar jag henne en timma efter i ett litet studentrum??! Ah, ingen förstår hur sjukt det är. UMEÅ ÄR LITET. FÖR LITET. Sen avslutar vi kvällen hemma hos Marjan med fiskpinnar, makaroner och ketchup.

Spontana kvällar är dom bästa! Jag är hes idag. Ska träna klockan 16.00 för hon jag träffade igår. JUST DANCE!

(Bilder kommer senare..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback