Löda igen!

Inge jobb ikväll/natt och inge träning, vilodag! Så idag var en riktigt bra dag. Jag vaknade kvart i tolv (som jag hade lovat Tobias) och vi for till stan. För det första så raggade jag upp naturkunskapsboken på Internet, skickade ett sms, ca 30 minuter senare är jag 150 kronor fattigare men en bok (som jag sa till mamma: det är inte en bok, det är boken) rikare (den kostar uppemot 400). Nöjd 1! Jag hittade finaste klänningen ever på H&M som jag letat efter (ni vet den där marinblå/vit randiga med polokrage och gulddetaljer?). Nöjd 2! Därefter for vi hem till Tobias mor som bjöd oss på kräftor, ostpaj, vitlöksbröd och Lindh chili choklad. Nöjd 3! Vi såg även filmen "Buss till Italien" på ettan. Skum. Sedan for vi till stan med Marjan och Tobias kusin Daniel och åt på Mc Donald's, en chicken burger. Nöjd 4! Vi köpte massa go-godis Nöjd 5! och såg ännu en film. Jag är frisk och oberoende. Nöjd 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 o s v...

Love love love
God natt.. det saknas bilder i denna blogg. Jag måste ta bilder imorgon.. Promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback