Löda är luckyday!

Kan börja med fredag: gårkvällen tillbringades med mina nära och kära (mami, mati & alex). Jag hade bestämt att vi skulle baka hembakade pizzor. Så när jag kommit hem från Iksu så skulle vi sätta igång. När vi ska he in pizzan i ugnen så vad händer? Jo, den går sönder! Det hääääänder inte! Haha, så vi tar allt som vi lagt fram så fint, sätter oss i bilen med degen på plåten och far till min syster istället. Vet ni vad jag tror det var? När jag var utanför Iksu och åt banan så kom det en liten mygg-flugjävel och satte sig på den just var jag åt. Jag mosade den och tänkte "hah dö din jävel, du ska inte få nå mat". Sen fick jag rådåligt samvete och tänkte att Gud skulle straffa mig genom att inte ge mig nå mat.. ja.. vår NYA ugn flög och jag fick äta 1 timma senare än beräknat (vilket är mycket då man tränat :P). Men pizzan var iaf supergod (och nyttig) och förlåt Gud. Jag och mamma gick till Ica och köpte massa go choklad (marabou + daim = himmelskt) och såg Sex and the city filmen på storbilds tv för andra och halva gången. Alltså dessa tjejer! Dom är så underbara så det finns inte! Jag älskar dom! Tänk att få ha såna vänner omkring sig som dom har. Livet skulle vara en aniing lättare...




Nu peppar jag med musik på högsta volym. Och enligt mina sockar är lördag luckyday! Så hey! Let's party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback