Jag och sena inlägg

Jag är tom på ord just nu. Det är söndag idag och måndag imorgon (nähä?). Ny vecka. Jag har planerat min måndag i minsta detalj.

Måndag den 8 september 2008:

08.00 upp! frukost-time, plugga atomer
09.30 Promenad i höstsolen
11.00 Lunch (kyckling, sojabönor, linser och ris)
12.30 Naturkunskap B (det är faktiskt KUL)
14.00 Greja hemma, laga mat, tvätta mina alfafagroddar (mästarn), vila
16.00 Aerobics - love love love the music
17.00 Middag - Fisk!
18.00 Ryska (- 500 på kontot, böcker är förjävla dyrt alltså)
20.00 Go fika framför TVn - Kristallen.

Älskar min vardag, mycket fritid till träning och annat, plugga roliga saker (ryska, italienska steg 4, naturkunskap B). Roligt jobb och härliga människor. Mycket att se fram emot.

Btw;dDet är nåt med mig och sena inlägg. Bloggen är min nattkompis, jag är en nattmänniska. Men jag vill vill vill bli en morgonmänniska. Därför ska jag sova nu. God natt.

PS. Imorgon (senare idag) blir det bilder :) Jag lovade faktiskt efter tolv igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback