Höstdag

Finaste höstdagen, jag och Tobias tog en runda runt sjön och solen bara lyste på alla gula och röda löv, vattnet var spegelblankt och sååååå fint, kunde gått ett varv till. 9 km är det runt sjön i alla fall! Nu ska jag plugga naturkunskap B, men jag vill inte. Just nu vill jag göra nå stort - en stor förändring. Typ resa iväg, tapetsera mitt rum, klä värsta fina julgranen (?), shoppa nå tuffa kläder, träna sönder, se en rusktigt bra film, fara till IKEA i S-vall, nåt bara! Nä, imorgon är det fredag! Skönt. Fast nä, jag ska jobba. Men det blir ändå tacos, Patrik 1,5 (äntligen) och så vidare......


Snart ska jag få tapeter!

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersen

Ciaoo! :) gud vilka planer jag fick när du började prata om att resa runt i hela italien, visst känns det som något vi MÅSTE göra? Börja längst upp i Milano och åka hela vägen ner till Siracusa! (Vet inte om du vill åka till Sicilien, men jag längtar ihjäl mig! Sicilien ligger mig lika nära om hjärtat som rom är för dig :)..) Speciellt Florens och Napoli, och Rom såklart, tänk att jag inte varit där än?! :O jag ska med 100% självdiciplin spara pengar nu, man bör väl hinna skrapa ihop tillräckligt tills vår-sommaren 2009? Jag känner italienska glädjefjärilar flyga omkring i magen, hihi... ;)



Måste säga att den där länken du hittade verkade riktigt bra! 3000:- måste vara för två personer om jag förstod rätt? Isf, 1500:- per person för en weekend i Rom med flyg och hotell låter verkligen inte dåligt i mina öron! Klart att jag skulle vilja vara där längre men då blir ju priset såklart lite högre... jag hittade den här sidan med lite hotell i Rom (
rome/#o=price&r=0&m=0&f=C018100000000000&sb=1" rel="nofollow">http://en.venere.com/hotelsrome/#o=price&r=0&m=0&f=C018100000000000&sb=1) ifall det skulle visa sig bli något tillfälle. Hösten brukar ju vara lågsäsong och så kan man hitta bra priser faktiskt :) Det finns ett hotell som heter Hotel Waldorf! Har man sett liksom? ;)



Hah! Äntligen känns det som att jag faktiskt är påväg mot italien.. :) det är lättare att gå till jobbet varje dag när man har något att se fram emot, tycker du inte? Nu är det dags att börja laga middag här hemma, hoppas vi hörs snart! Buona serata e tantissimi abbracci! (F)

/J

2008-09-18 @ 17:18:29
URL: http://johannaandersen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback