Fredag!

Alltså passet igår, det var så jäkla kul! Musiken och koregrafin var så jäkla kul att jag tog i så hårt att det kändes som det spöregnade och att jag var onykter (?). Jag trodde jag skulle svimma efteråt så jag tog mig snabbt en banan och ringde Tobias "om jag slutar prata så skicka en ambulans till IKSU". Väl hemma hade mamma gjort go-fika och jag tog ett varmt bad. Så utvilad idag är jag idag alltså. Jag och T for och köpte allt till Tacokväll, sedan for vi förbi Bräntis (högstadiet) och hälsade på alla gamla lärare. Åh, L-G, Klas, Hasse och Marianne! Så kul, känns ju som igår. Jag sa till Tobias "jag vill va 14 igen!!!!!!" "Nä fy fan....." haha. Nä, 20 är en bra ålder faktiskt! Nu ska jag plugga lite inför provet sen iväg för att träna!

Ha en bra fredag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback