Finalmente

Denna dag var bättre idag än igår! Naturkunskapen gick bra, check. Italienskan gick "bra" (måste förbereda mig nästa gång). Ska fan printscreena hur det ser ut. Helt sjukt. Snart behöver vi inte fysisk kontakt alltså. I framtiden kommer man säkert kunna gifta sig på Internet också, uppfostra sina barn etc. Träningen gick också bra, check. Var råsugen på att simma efteråt, men hade inte med mig simkläder. Nästa gång! MEN NU!!!!! ÄNTLIGEN ligger jag i sängen nyduschad, i en nybäddad puffig stor säng med fem kuddar, ett glas mjölk, nybakat bröd med kalkon, keso och tomat på samt vindruvor. Och det som väntar är ett nytt avsnitt av GOSSIP GIRL!!!!! Å så spännande....... LA DOLCE VITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa.. jag älskar livet lite lite mer just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback