Dagens

Dagens borde: Läsa Il segreto di Luca
Dagens planer: tagit det lugnt, fikat, promenerat, tränat, sett film, ska jobba ikväll..
Dagens vill ha: Flygbiljett till Milano den 7:e november.
Dagens längtan: Rom! ♥ 
Dagens humör: superbra! lite trött bara..
Dagens beroende: vatten
Dagens tråkigaste: att jag ska jobba ikväll
Dagens irritation: inget ännu, eller jo att jag måste CYKLA till jobbet, det är kallt..
Dagens låt:
Quello Che Mi Davi Tu - Zero Assoluto
Dagens vän: mamma :)
Dagens onyttiga: hamburgaren jobbet bjöd på klockan tre i natt..
Dagens dryck: vatten och te
Dagens middag: lax med potatis och romsås
Dagens bästa: dansträningen på Iksu, middagen, filmen!
Dagens sämsta: att jag ska jobba bland fulla människor som har ny-lönen i fickan

EN NY DAGENS BÄSTA: DOPPVÄRMARE! Kanske världens bästa uppfinning..... :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja, den tatueringen är grym faktiskt. Aldrig något jag hade fått för mig att göra (är iofs inte AS Roma fan), men den är fin! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback