sono stanchissimissima

just hemkommen från jobbet. jag är förjävla trött egentligen. men måste varva ner.

+ just nu:
mycket dricks efter två lönekvällar
fått ett till rosa band på jobbet
jag fick skjuts hem från jobbet = guldvärt. Det blåser som fan!! 
halloween nästa helg = inget jobb = något kul?
vi ställer om klockan = sova en timma längre i natt
det är lov, vilket innebär ingen naturkunskap B = ledig!
jag är 100 % frisk
och DET STORA +ET som jag inte berättat ännu :)

-
vintertid = mörkare
jag är trött

Imorgon ska jag ligga framför TV:n hela dagen. Se bra filmer, italienska filmer, desperate housewives, gossip girl, massa skräprepriser. Ja jag hoppas nästa att det regnar imorgon.. bara för att få ha mys hela dagen i soffan hemma. Nu ska jag iaf sova...
BUONANOTTE!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Si non vedo l'ora per andarci! non abbaimo deciso ancora,dipende dal come funziona etc,ma resto al meno un' anno. Ho trovato la famiglia sull' internet quindi non la conosco,ma mi sembra che sia una famiglia buonissima.Ha solo un figlio,Ricky che vedi nella foto,che ha 1 ½ anni,e vive al mare a Fiumicino.I genitori lavorano nel film come "makeupartists" quindi viaggiano molto nel tutto il mondo,ed io e Ricky andiamo con loro=)

Quando siamo a casa Ricky va all asilo,e devo lavorare circa 7-9 e poi 13-19,ma dipende anche del giorno naturalmente. Come mai non hai il corraggio? se ti piace i bambini e perfetto,parli bene italiano e hai esperienza del paese. C'é un site benissimo sull'
internet,aupairworld.com dove é facile trovare una famiglia=)

2008-10-26 @ 10:44:08
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback