Måndag

Idag lämnade jag in min älskade vinterjacka som jag köpte i Rom på kemtvätten och det kändes lite hemskt att lämna den. Tänk om de förstör den? Att någonting händer!? Enligt mannen var det de dyra som klarade sig sämst. Konstigt nog. Därefter nk B, träning, älgkött, ryska, affärn. Nu fika till nya avsnittet av Desperate Housewives! ♥ Lyx efter en hel fullspäckad måndag.



Köpte denna nyss, ser fin och god ut. Kul att prova nåt nytt, dricker aldrig juice i vanliga fall eftersom jag inte gillar koncentrat, onödigt socker och gud vet vad de stoppar i dem. 25 spänn för 2 kg färsk pressade frukter och grönsaker (ej koncentrat!) blev till en liter. Apelsin, äpple, körsbär, banan, morot, rödbeta, hallon, passionsfrukt & svarta vinbär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback