Långa landet falukorv




Jag lider av någonting eller är jag bara allmänt fucked up. Som sagt - jag är en nattmänniska and I hate it! Mot midnatt läser jag Vogue, Flair och Elle. Snart därpå är jag inne i min egen värld, tänk upper east side blandat med la dolce vita i Rom typ. jag provar allt jag har i garderoben, när jag ser mig i spegeln ser jag mitt drömliv framför mig- jag lever med en handsome man som älskar mig så innerligt djupt och jag älskar honom, jag är ägande till en stor vacker garderob, antika möbler omkring mig och guld guld guld överallt. jag är har inte ett gram fett på kroppen, äter hotellfrukost varje morgon i en sidenmorgonrock pussandes på min så ofantligt underbara man som aldrig skulle kunna tänka tanken att svika mig. det kan även tilläggas att vi lever i överflöd. på dagarna strutsar jag omkring efter vackra gator, shoppar eller fikar på ett café med Carrie, Mirana, Samantha och Charlotte. vi pratar såklart om allt - äkta vänskap. Annars besöker jag vackra städer och platser på vår jord. jag somnar in i denna värld mellan 02.00-03.00 med min vita sovmask på. dagen därpå vaknar jag i min vardag i Umeå, i långa landet falukorv. Min vita sovmask sitter aldrig kvar som
Audrey Hepburns, alla mina kläder ligger utspridda omkring mig - i sängen, på golvet och jag har inget att ha på mig förutom jeans och en kofta för som sagt - jag lever ju i långa landet falukorv. Man lever bara en gång så why man, why? frågetecken frågetecken, it's so frustrating..

Life is too short not to wear beautiful things!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback