Il primo ottobre

Godmorgon, vaknade nyss och idag känns allt så himla bra! Vaknade med en underbar känsla i kroppen. Allt känns lite lättare idag.. igår kändes allt surt. Ville bara lägga ner allt. Well, såna dagar måste man också ha. Men jag la inte ner allt utan jag satte mig ned och tog tag i allt! Eftersom jag känner mig så stolt över mig själv med allt pluggandet på universitetet så ska jag fara på stan och skämma bort mig själv! Så jag och mamma ska göra stan idag! Känns som att jag inte varit där på evigheter och verkligen fått titta i affärerna. Skor vill jag ha, och en kjol. och en klänning. en kofta också kanske?



Dagens frukost


Idag den 1 oktober.


tre veckor sedan, 8 september


(fan bilderna är ju typ identiska, haha det tänkte jag inte på när jag tog dagens, så duktig jag är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback