Helgen i bilder

Fredag:


Me and Tobias




Spel


Grabbarna grus


Såg snarare ut så
HÄR


Lördag:

Bakis, ont i halsen, choklad, våfflor


Tom vinflaska..


Våfflor..


Söndag:

Lördag i repris. Även proppat i mig en halv pepparkaksburk (i brist på choklad) så nu mår jag som jag förtjänar. Sett "Dumpad" ikväll och den sög hårt. Tv5 är ju så generösa att visa Bridget Jones dagbok för den har ingen sett 10 gånger minst?

Fick i alla fall precis ett mejl från min italienska lärare angående uppgiften jag lämnade in förra söndagen och jag blev verkligen glad!

Ciao Alessandra,

è stato bello leggere il tuo tema. Sei una ragazza piena di vita e di sogni che ti auguro vivamente che diventino realtà. Sono perfettamente d'accordo con te che Roma è una città bellissima. Mi manca tantissimo. Ma sono anche d'accordo che ci sono tantissime altre città da visitare!

Brava!

L

Var så jäkla länge sedan jag hörde beröm sist på att man gjort nåt bra som man lagt ner tid på. På universitetet är det inte samma sak som gymniaset. Ansvar och disciplin. Föreläsning sen ska du kunna det. Beröm behövs ju! Nu känner jag motiavtion till att göra ännu mer och ännu bättre. Perfekt avslutning på denna vecka alltså. Imorgon är det måndag och jag hoppas jag kommer vakna utan ont i halsen för jag vill  verkligen träna! Saknar det som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback