En av klänningarna

H&M har fått in en "partykollektion" som är en enligt mig superfin! Den utmärker sig genom att det är guld istället för vitt där storleken står. Hittade denna klänningen idag, finns i lila också och några andra. Jag köpte faktiskt båda, for hem till Krille där 3/3 tyckte att jag skulle behålla den blåa. Då for jag och lämnade den och köpte skorna istället. Den andra klänningen jag köpte är med svart med fransar, alltid velat ha en sådan. Nu ska jag byta om till kvällens partyoutfit. Blir jeans och ett linne bara med högklackade skor. Härrå!


Klänning från H&M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ma ciao bella! klart jag älskar Rom,man kan ju inte göra annat=) pluggade där nere 2 månader i våras och åker förhoppningsvis tillbaka för att jobba ca 1 år i januari,saknar det så! det är en annan värld...själv då? läste att du träffat på italienare i Sverige,härligt,man blir ju så glad,men det händer alldeles för sällan tyvärr.Forza Roma per sempre=)

Postat av: Nina

Jag addar dig på msn! :D

2008-10-20 @ 17:06:51
URL: http://ninakronfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback