Att döda tid..

I 2 timmar har typ läst alla världens bloggar känns det som (gynnings och michaelas när jag väl var inne på stureplan, kenza, blondinbella, annamirjamaria, shecity, johannas såklart, veckorevyn, elin klings, fashion flash, emmascloset, amanda bergs, alex schulmans för första gången och jag skrattade, katrin som bajsar på sig för första gången i 30-årsålder också, fått reda på att de har separerat, försökt hitta du är vad du äter-avsnittet som jag missade. det var där det började eftersom Katrin är med i nästa program), kollat om det finns lediga bioplatser imorgon ifall att, tittat ifall det är nå bra tvprogram imorgon (Oprah Winfrey & Top model) så jag kan softa, kollat vädret - regn en vecka framåt, kollat vädret i Rom - 20 grader och åska! jag vill också ha åska. jag älskar åska, varit inne på apberget och facebook + massa hälsobloggar. nu är jag bloggmätt.



Jag saknar havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback