vad har man hjärtat idag då?

vaknade av att jag fick sällskap i morse av alexander som kom  med ett sidentäcke som det stod love på. vi pratade, om vad kommer jag inte ihåg.
gjorde frukost till oss alla. såg top model
tog mig en liten promenad förbi gammlia. gud vad mysigt med
julmarknad där i vinter.
under promenaden kom jag på att jag skulle göra spenatsoppa (?) och då ville jag ha ägg.
gick till ica för att köpa det.
ringde mia. tänkte dra med henne på stan (gå förbi Bikbok å se alla smaskiga biter jag sett på internet!) och för att fika. men hon var inte så sugen på det. tråkigt.
så jag var hemma. spelade piano med alexander. såg desperate och tog tag i naturkunskapen. började sakta, hittade en penna och tog fram böckerna som låg långt bort i massa påsar. jag ska göra två prov på fredag. jag började plugga igår. kommer jag att klara det?
gör jag det inte, kan jag säga hejdå till universitetet i vår.
fan fan fan... varför är jag så jäkla puckad?
2 prov, 2 dagar.
min hjärna sätts verkligen på prov.



alexander, världens sötaste pojk. detta kort togs ca 2-3 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback