hela min dag

Vaknade av mig själv, såg Vakna med the Voice! Fråga-Olle-Olle var där med gröten i sängen.
Sedan satte jag mig på cykeln mot IKSU. där kördes det gympa. andra gången i mitt liv och jag kunde verkligen inte låta bli att le, log hela passet tror jag. se (förlåt) gammlingar, både herrar och damer röra på sig, dutta, hoppa å ja.. å alltså här snackar vi shorts, pannband å hela kittet. men nej, aerobics är min grej. stepmuskel. musiken, brädan. lycka
sen for jag hem. åt en morot, kyckling med lök och champinjoner, quinoa å ris.
sen gick jag till stan, mötte upp syster. som köpte en jättefin klänning på KII. sen skiljdes vi åt, jag gick på stan själv ett tag. köpte örhängen på H&M, apotekets jullotion som luktar hur gott som helst av äpple och vanilj! en handkräm, schampoo, balsam, en apelsin, en grapefrukt, två äpplen.. köpte
FLAIR på press point. så den ska bläddras i nu.
jag kom även hem med några kilo böcker. gick verkligen lös på bibblan. kom hem med en bok om skönhetsvård, en annan om klippning och frisyrer, en annan om kost som hette "ät dig frisk" och den fjärde en receptbok med massa goda och nyttiga recept... tjocka tunga böcker så jag var tvungen att hejda mig.
hemkommen med bussen åt jag min älskade makrill i tomatsås å pasta ångkokta broccoli medan jag såg på THE DOCTORS på tv som förövrigt är det bästa programmet typ! I LOVE IT! 16.55 varje dag på fyran.
sen hade jag tänkt att gå på ett stepmuskelpass, men jag var för trött.. så jag gick till ica å köpte filmjölk så jag kunde baka mitt favoritbröd... sen såg jag lite greys anatomy.. verkar lovande. ska börja se från säsong ett tror jag.
nyttig och bra dag.
nu är jag såååååååååååååååå trött. vill hinna läsa lite också. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback