BLOGGPAUS

Nä, nu tar jag en bloggpaus!

Hahaha......... nämen skämtåsido. här tar vi pauser när vi vill. å jag skiter i livets alla viktiga saker. ajaj det sved. jag vill bara vara.
läsa böcker nu, sen sova!
har fått min dos av endorfiner idag ♥
..så jag är lycklig!

en fin bild på det så är dagen gjord:


gud så vackert!

min studentklänning var i samma modell som på bilden, tänk den, svarta naglar, svart nylonstrumpor, svarta ögon. svart svart. mina vita klänning och snön är det enda som är vitt.
å vilken uppenbarelse!

nä, sova var det. ska upp imorgon å köra gympa 2 med Sara och Sofia.
så, SWEET DREAMS! (are made of this
Who am I to disagree?
I travel the world
And the seven seas--
Everybody's looking for something.
Some of them want to use you
Some of them want to get used by
you
Some of them want to abuse you...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback