TUSEN TACK!

Först: alltså MIA du är så jäkla underbar! Vet du det? Jag började gråta då jag läste detta inlägg:

http://aims.blogg.se/1210843630_grattis_alexandra_d.html?cache=ED122BD5CCEBC32C216F64B9FBCA9022

Du är så himla söt! TUSEN TACK!


Jag kom just hem, jag var först med sis & mami. Vi åt indisk lunchbuffè. Starkt var det så nu känns det bättre med förkylningen. Precis vad jag behövde. Sis gav mig rosor (jag älskar rosor som sagt) & ett vykort. Sedan köpte jag lite grejer på stan som jag behövde, bland annat hårspray, bus, solpuder och en tyg till balen. Sen gick jag såklart till boa och köpte vin!

Sedan hade jag bestämt med Mia & Ida att ses klockan 14.00 vid Åhlèns, när jag står där ser jag Ofelia, helt på må få. Sen så ser jag Mia & Ida kommandes med en stor röd ros och ett supergulligt vykort!! Vidare gick vi till Lobbyn där de bjöd på fika. Sötisarna!



image479


image480


image477


image478

image482

image481


Ida & Mia - TUSEN TACK TJEJOR!!! ♥ Ni är så underbara!

Kommentarer
Postat av: Mia

:] :] :] :]

Postat av: Johanna Andersen

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
på din stora dag! Gör den oförglömlig! ;)
Tantissimi forti abbracci,
J

2008-05-15 @ 21:52:38
URL: http://johannaandersen.tjejsajten.se/
Postat av: Emilia

Hur träffades du och din pojkvän egentligen? Iochmed att han bor i Italien så är jag lite nyfiken. :)

2008-05-15 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback