Sundsvall

Liten trip till Sundsvall:

OUTFIT

image493

image494
vi fick kompisar!

image495
Högakusten bron (läs Brooklyn-Bridge) =D

Trevlig resa och amore fick se lite av Sverige i alla fall, dvs röda hus med vita knutar och volvosar (i vissa fall Saab) på infarten. Jag shoppade också och var även in på Monki men hittade inget. Hittade dock klänningen jag vill ha från Gina Tricot i min storlek. Jippii!

Igår var vi hos min syster och grillade, åt & drack och körde dansmatta. Jag var sämst men amore var bäst! Helt sjukt. Aldrig kört det förut och ägde till och med min syrra ;P Vi vann i lagtävlingen och de ska då bjuda oss på laserdome!
Tack för en trevlig kväll!


GÅRDAGENS OUTFIT

Elin Kling gav mig inspiration till den svarta kjolen och tyckte hon fick till det bra med den där söta hypade saken från H&M.

image496



Nu ska vi fara iväg och titta på när Ofelia tävlar! Ska bli kul, sedan är det kulturnatta här i stan. Super!

PUSS

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Härligt syrran åkte precis ner på en tripp
till sundsvall hon med ;)

ha en fin dag:0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback