Sista dagen

Idag är det min allra sista dag (eller sista timme, hjälp) som tonåring och det känns nästan hemskt. Förjävla hemskt när jag tänker efter ännu en gång. Tonårstiden slut, den jobbigaste och roligtaste tiden ever. Finito.

Men imorgon börjar 20-års perioden, på tio (9) år ska jag:

Köpa min första skogsbärscider på boa
Utbilda mig till något roligt/vettigt (vad??!?)
Hitta ett jobb där jag trivs (var?!?)
Vara vältränad för hela slanten (!!!)
Flytta från Umeå
Förlova mig
Gifta mig
Fara till New York
Skaffa två barn (möjligtvis tre men den kommer efter 30, det beror ju även på om de två första blir två tjejer eller två killar)
Köpa mitt drömhus, som ska totalrenoveras efter mitt tycke


Fan, jag räknas nog som en vuxen människa på riktigt men känner mig egentligen som ett hjälplöst barn. Vet ju inte ens hur en tvättmaskin fungerar... eller hur man stryker en skjorta, eller hur man skär kyckligen innan man ska steka den, eller hur man fryser ut frysen.. etc etc etc..

Kommentarer
Postat av: Syrran

GRATTIS ALEXANDRA PÅ DIN 20-ÅRSDAGEN!

2008-05-15 @ 09:10:13
Postat av: Alla

GRATTIS ALEXANDRA PÅ DIN 20-ÅRSDAGEN!

2008-05-15 @ 10:25:27
Postat av: Alexandra

TACK SÅ MYCKET SIS! :) Vi ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback