Fredagskvällen

..var riktigt trevlig! Jag for och hämtade Mia & Ida för att inhandla gogrejer på Ica Maxi till kvällen. Det blev bland annat tonfisksallad med baguette med vindruvor, physalis, honungsmelon och dylikt. Mums! Sedan fikade vi lite på kafèet och det var verkligen supervarmt! Sen for vi till stan, gick runt lite, satt ned på torget bland alla andra glassätare. Vi satte oss på Rex ett tag å sen for vi hem till mig och ett klädbyte senare for vi till Mia och fixade till oss, förberedde salladen osv =) Klockan halv åtta satt vi nere vid älven mumsande och drack Proviva Female :P Sedan minns jag inge mer, haha nä jag skoja bara, vi for sedan till Oleary's och sedan hem. Idag mår jag som jag förtjänar och tänker som vanligt "jag ska aldrig mer dricka alkohol". It sucks.....

image453

image454

image455

   
På väg till stan

image460
Proviva

image461
Umeälv

image462
Kvällens dryck: Proviva Female :P

image463
Proviva

image465
?

image466
Proviva

image467
Proviva

image468
Proviva

image469
Fint avslut på det hela :D Mias fyllemin!

Tack för en trevlig kväll tjejor!

Kommentarer
Postat av: IdaStrid

hahahahaha!!! :D härligt med ProViva hela kvällen, men det måste ha varit ngt i den.. För man blev inte helt 100. ^^ haha
tack själv! :)

Postat av: Jen

härligt :D

2008-05-10 @ 14:32:46
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback