Dagens outfit

image492

Igår så kom min amore och han hade inte bara massa kärlek med sig utan även världens finaste sak jag någonsin skådat (ska visa senare). Han är så jävla bäst! Jag hade även skickat honom till H&M i Rom för att köpa den hypade "klänningen" från H&M Trend (det är dock inte en klänning nånstans om man inte vill vida hela röven). Men fin var den och jag är nöjd!

Nyss varit och bowlat nattbowling. Amore vann, sen Mattias, sen jag & min syster, sen Alexander =) Duktiga allihop! Livet leker. Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Inbjudan till middag!
Italiensk bufé.
Nu när du har italiensk besök här :) vill jag bjuda Er på god mat, där pasta är självklar ingrediens.
Fredagen den 23 maj
Vad säger ni om det?
Kramis

2008-05-20 @ 10:11:07
Postat av: Alexandra

Tack sis =) Låter underbart! Vi kommer mer än gärna! Kram på de'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback