Uppe i bergen

Som i tidigare inlàgget sà skrev jag att vi var uppe i bergen, àven dàr pàven har sitt sommarresidens. Det var fyra (!) grader och det bòrjade verkligen superhagla, nàstan sà att det gjorde ont. Tur att vi hade paraply i bilen! Sedan ville R visa mig en màrklig sak (se inlàgget nedan), men dà var vàgen avstàngd men efter nàgra kilometers kòrande och efter fràgat en italienare efter vàgen kom vi till den. Som ni kan se i videon stàr mànga dàr och provar med petflaskor och àven bollar. Verkligen super konstigt och jag fòrstàr fortfarande inte. Jorden màste ha en svacka dàr och problem med tyngdkraften. Sedan for vi och àt pà donkan vid Via Tuscolana. Jag bjuder pà en bild, hade en dà jag aldrig sett mig sà glad..typ.. men nà, jag bjuder pà en normalare bild pà mig.

image385

image386
..och àlskling! som jag àlskar sà otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback