Piazza della Repubblica

Shit vad varmt det àr idag. Jag gick ut efter lunchen och det var fòrsta gàngen jag gick ut helt sjàlv. Nàr jag gick till metron sà tutade folk, och vàl framme vid Piazza della Repubblica gick jag nedfòr Via Nazionale... det var stràlande sol och jag sàg Viktor Emanuele monumentet nedan fòr mig. Jag hann inte gà sà làngt efter en man fràgade mig vàgen och sedan fràgade massa saker och om mitt telefonnr och om jag ville gà pà ett cafè. Nej tack sa jag artit och gick vidare.. jag hann bara sàtta mig sà kom nàsta. àven fast jag sa att jag hade pojkvàn sà fortsatte han. Rompi palle! Sedan mòtte jag R vid Piazza della Repubblica och nu sitter vi hàr pà hans jobb! Nàr jag beràttade fòr honom om de jobbiga italienarna, han sa bara "ja vi àr i Italien" men att jag ska ringa honom ifall det àr nàt. Ska det vara pà detta vis sà kommer jag inte fà ut mycjket av Rom-resan. Aja, va beh! Oggi fa caldo!! Det àr jàttevarmt.. men pà kvàllen blir det svalare. Om 10 minuter slutar R, det àr fredag, vàr ♥-dag och Rom vàntar pà oss.. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersen

ÅHHHHHHHH vad härligt det låter! OCH JAG ÄR INTE DET MINSTA AVUNDSJUK! :P äsh men, lyckliga du! Släng upp massor av bilder, jag vill se varje detalj av rom ;) ha det underbart!!!!
Tantissimi abbracci, J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback