Packfeber?

Haha, alltså jag vet inte om jag ska visa hur mitt tomma (läs fulla) rum ser ut just nu, men min packning ligger över hela golvet. Bokstavligt talat. Har hållt på att prova kläder, fylla flaskor och få packningen så liten som möjligt, jag har till och med dragit ut tandtråden i lagom längd för att slippa ta med hela platsgrejen. Platsbrist? haha, bara förnamnet. Nåja, såhär ser det iaf nu:



Och det saknas dessutom två par jeans, ett fjärde par skor, en till handväska, mina hårprodukter, min Alexandra handduk och lite mer kläder som ligger i tvätten just nu, dessutom en stor present som inte är med på bilden. Allt detta ska ned i denna lilla väska här nedan. Det dyrbaraste, som jag inte kan leva utan (=allt), ska dock ner i handbagaget. Inga vätskor där, tyvärr.


hoho?

Tror du att jag kommer klara av det? Eller kommer jag få skära ner på hela packningen? Borde kanske köpt en större väska... men nej! Det SKA gå! Återstår att se imorgon....
Buonanotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback