I made it!

Först vill jag bara klaragöra en sak: Jag skulle göra en uppgift idag om Jehovas Vittnen.. skulle fortsätta hemma och sparade det här på bloggen. Tydligen så råkade jag publicera det (måste ha varit då Ofelia började prata med mig), så det blev lite fel och jag har nu tagit bort det och det finns fortfarande kvar.. i alla fall för mig? haha, knäppt. Men då vet ni!

I alla fall, till lite roligare saker, eller ja.. Men jag gjort det! Packade väskan, det enda som inte rymdes var två vårjackor och en handväska. Känns skönt men jag är fan rädd att den spricker och det gör nästan ont i  mig att se alla mina finaste kläder så ihoptryckta... aja va beh! Får tejpa ihop skiten och hoppas på det bästa!
 
Nu ska jag sova! Klockan 05.30 står taxin här utanför, vilket innebär att jag måste vakna 04.00 typ.. värt att ens gå och lägga mig. Ska hinna umgås med mami lite nu och äta ett äpple. mums. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback