Heaven is a place on earth

Jag är så sjukt rastlös.. jag vill bara ut och gå gå gå! Med Rihanna - Please don't stop the music (som iofs får mig att tänka på när jag satt med 38 graders feber på Milanos flygplats) och aldrig sluta gå. Kunde jag skulle jag varit ute och gått bland antika akvedukter som är en av mina favoritplatser i Rom. Svettiga italienare springer, på söndagar är det picknick, tåget far förbi i en väldans fart nedanför.. men det är så otroligt rogivande och helt underbart! (Ja jag har dåligt ordförråd). Se själva:

    

Jag och amore far alltid hit kvällen innan jag ska fara hem. Här ute existerar inga beskymmer. Heaven is a place on earth!

Kommentarer
Postat av: emelie

yes, ska till italien i 3 månader och läsa italienska! alldeles ensam, läskigt.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback