Havet

Idag är det lördag, 2 dagar sedan jag kom hem från Rom och 16 till jag återkommer och bara 8 dagar till jag far till Milano. Egentligen har jag inte så mycket att säga idag bara att jag älskar min mamma otroligt mycket och att jag älskar min Riccardo som förstår mig och gör allt för att jag ska må bra och likaså mamma. Hon gör och ger allt för mig. Jag vet inte hur jag ska tacka för allt.. jag känner mig ändå så liten.. så liten liten och ibland så hjälplös.

För två veckor sedan var jag vid havet, jag älskar havet. Det finns ingen fridfull och lugn plats som havet. Det ger sådant lugn och livet känns verkligen underbart. Alla problem känns som bortglömda. Jag vill bo vid havet, det ska jag göra i sommar, efter studenten. Jag ska bo där på stranden, äta frukt, bli brun och fundera över vad jag vill göra med mitt liv. Mina sommarplaner helt enkelt.


image398


image399


image400

Grazie di esistere!

Kommentarer
Postat av: Riccardo tuo

Solo a te grazie amore mio. TI AMERO' PER SEMPRE DAVVERO!

2008-03-29 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback