Godmorgon Rom

Och godmorgon till er =) Vaknade fòr ett tag sen.. blev ràtt sent igàr och R àr och jobbar.. fòrstàr inte hur han orkar.. stackarn, màste vara hur tròtt som helst! Jag àr i alla fall utvilad, màr super och ute fòrsòker solen komma fram bland molnen. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta pà idag. Klockan àr 12.. ska jag stanna en och en halv timma hemma fòr att àta pranzo med hans familj eller àta havregryn nu och sticka ut pà stan? Hm. Sen har jag ett klàdproblem ocksà. Vill ta pà mig shorts men det blir kyligt pà kvàllen sà dà àr det inte lika roligt làngre. Aja, jag àr sà himla glad hàr! àlskar allt.. livet, maten, lukten, spràket, kànslan varje morgon jag vaknar. och amore sàklart, han àr sà himla snàll, kànner mig som en prinsessa i hans nàrhet och han gòr mig till vàrldens lyckligaste. Varfòr màste det finnas màsten i livet och varfòr vàxer inte pengar pà tràd?

image343
 


Och fàren àr glada ocksà :D haha!

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, det kanske vi gör dà. hör du plötsligt tvà svenskor som pratar ömsom franska ömsom svenska med varandra sà är det garanterat vi!
Nàgot tips pà vad man borde se som man kanske inte tänker pà i första taget eller nàgot mindre turistigt??
Ser att det är vàr i alla fall. Det gillar vi! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback