Festa della donna

Auguri alla kvinnor!


(egentligen ska det vara en Mimosa, men den ser inte speciellt vacker
ut och jag verkar vara allergiskt mot den så det får bli rosor istället, älskar rosor!)


Idag har städat hela lägenheten, skurat mitt golv och packat ner lite grejer inför flytten. Jag har dessutom spacklat och målat om badrummet och gått i en timma. Nu har jag ont i ryggen, mina naglar är sönder, händerna torra och jag är vrålhungrig plus att jag ska jobba ikväll till 03.00. Det gör ont men det gör inget för nu lagar min mami min favoriträtt - en stark indisk gryta och om 5 dagar far jag Rom! La vita è bella!

Mat nu, sen däcka av mättnad i soffan. Trevlig lördag! Vad äre på tv ikväll förresten?

Kommentarer
Postat av: emelie

CSN betalade typ allting... får ju i och för sig lån, men ändå =)skolan fixar boende.. japp har läst lite italienska nu innan. kolla www.sprakpunkten.se , finns massa info!

Postat av: emelie

nix, då är jag ej i Rom!
hmm hela min språkkurs kostar typ 50000 allt som allt (kursavgift + CSNlån och bidrag för boende, etc), tror
att typ 15000 av det är bidrag, resten lån. så blir ganska mkt att betala själv...

2008-03-10 @ 13:11:05
URL: http://mlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback