Tack

Nu ska jag gå och sova.. innan vill jag bara säga:

Tack alla för en trevlig fredagskväll. Mia, Ida, Emil, Mattias osv.
Tack Fredric för att jag fick låna bilen i helgen
Tack syster för ditt fina MMS från Åre. Slalomåkarn!
Tack lill-sis för presenten
Tack Mattias för att du är så söt (och jäkligt trostig)

och TUSEN TACK..

MAMMA för att du är världens bästa och gör allt för mig.. nästan för mycket!

amore mio.. grazie di esistere! Grazie per tutto che fai per me! Le parole non bastano. Posso solo dirti: sei il mejo!! Davvero! Mi fai tanto felice! Grazie grazie grazie grazie mille! Vorrei stare sempre con te.. ogni giorno della mia vita. Però prestissimo ci vediamo... 53 giorni...


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv sötnos! :)

Postat av: Riccardo

Grazie a te amò che mi fai vivere!

2008-01-21 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback