Rensat- bye bye VR!

Det finns typ ingen härligare känsla än att slänga saker man verkligen inte behöver, och som tar stor plats. Jag försöker verkligen att inte samla på mig saker (min mamma är expert) och nu när vi håller på flytta ska jag verkligen rensa! Idag flög mina så mindre käraste Vecko Revyn-nummer iväg. De tar ju sjukt stor plats, och jag går ju ändå aldrig tillbaka och läser. Hittade några bra tips som jag slet ut och sparade. Måste även tillägga att VR har blivit sämre..har det kanske med Ebba Von Sydow att göra. köper aldrig ett nummer nu och man får ju ändå så mycket snabbare update på Internet med alla bloggar samt på Veckorevyn.se.

PS. Jag kunde bara inte slänga ELLE-numren, och Vogue kommer aldrig att slängas.. mamma har nummer från 90-talet till och med. Gobitar!

Bye bye VR!

Kommentarer
Postat av: Terese

Ja, jag håller med om att Veckorevyn har blivit sämre sen Ebba slutade. Tråkigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback