Pa100

Idag har nästan hela dagen gått åt till projektarbetet men ändå känns det som att det står stilla. Förstår inte. Känns som att det är ett evighetsprojekt att skriva om Rom (Rom är ju den eviga staden, vad förväntade jag mig egentligen?) och ändå har jag bara begränsat området till Roms mest kända sevärdheter så som Colosseum, Peterskyrkan, Castel Sant'Angelo, Fontana di Trevi m.fl. Det blir nog bra till slut hoppas jag! Nu ska jag dra vidare och ta tag i andra saker, förbereda inför skolan imorgon. Vad är det på TV ikväll förresten? Jag saknar Desperate Housewives. Kanske drar ett Sex and the city-race med mami..


Värsta turisten jag är! Mappen är i bakfickan.
Haha, nej jag kan faktiskt staden ut- och innantill nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback