L'anza

Sitter här nyduschad, mätt , glad (fredag imorgon!) och måttligt trött. Angående schampot & balsam från L'anza var det jättebra och jag är supernöjd med produkterna! Gjorde mitt tunna hår tjockare och det känns lent och "fuktigt". Så jag kan tipsa om det om du har volymlöst och tunnt hår som jag. Plus så luktar det jättegott! Typ godis!

Tips 2: Gjort omelett ikväll! Och jävlar vilken kock jag är (jag tar alltså tillbaka det där "gift dig inte med mig" i ett tidigare inlägg)! Nästa gång du gör omelett; skär ner små mozzarella tärningar och ta-ta: världens godaste omelett! Oj oj så gott med smällt fäsk mozzarella.. mm..

Buonanotte!

Kommentarer
Postat av: Susan

Hej!

Undrar vad du har för strlk på din ralph lauren skjorta o hur lång du är? Är ute efter en skjorta som är lite längre i modellen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback