Julklappar & shopping från Rom

Här kommer lite saker jag har shoppat i Rom och lite julklappar jag fick när jag kom hem:

1.                                2.                                3.                               4.     



1.
Burberry parfym jag fick av mami med bodylotion. Luktar jättegott och fräscht! Tack världens bästa mami!
Burberry-mönstrat paraply.
Plånbok
Skärp med box

2.
Skinnhandskar med blommor och rosa foder från mammas kompis i Rom
Bacetti som jag älskar! Inuti varje choklad finns en lapp med ett ordspråk på olika språk. Finns ej i Sverige.
Mascara från Helen Rubinstein, Lash Queen. Den bästa av de bästa. Köpte på Taxfree i Milano
Colosseum från en Souvenirbutik nära Vatikanstaten. Se bild 6
Armband med Riccardo skrivet på (han har Alessandra). Tack! Se bild 5
Ansiktskräm från mammas kompis

3. Louis Vuitton
Halsduk + mössa
Skärp med guld

4.
Jeans från Zara Basic med gulddetaljer, även framme! Köpta på rea av R.
Affisch med Breakfast at Tiffany's. Audrey Hepburn är så läcker!
Mitt favoritgodis som tyvärr inte finns i Sverige. Inuti godisarna är det något som pyser ut. Så gott och härligt!
Det bästa: Fotokamera från Sony! Julklapp från R! Du är bäst! Tusen tack!

Nu när jag har en ny kamera ska jag även börja blogga mer. Blir roligare då. Ett nyårslöfte!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa det hoppas jag verkligen :) Jag får typ brännsår av dom :S Men jag har börjat träna nu så!
haha! :D

Va fina saker! Bli frisk så kan jag få see :) Tror du att du hinner komma till skolan nått i veckan?

Postat av: Mia

Jamen juste! :) Fan va sköönt! Vi sitter i klassrummet och bara snackar typ, emil och killarna håller på att fjanta sig och greja på som vanligt :P Vad gör du?

2008-01-09 @ 12:19:29
URL: http://aims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback