Idag början rean..

Idag börjar rean i Rom.. och jag känner mig lite stressad faktiskt. Jag vill fynda, hitta kläder, vänner för livet.. (ja du förstår). Det gör jag bäst med mamma. Litar alltid på hennes smakråd och jag har kommit fram till att dem alltid är riktiga i slutändan. Ibland har jag fått ångra bittert att jag inte lyssnat på henne. Idag ska vi i alla fall till stan, blir en sväng förbi på Zara med all säkerhet. Jag ska hitta något! Sist hittade jag världens läckraste skor med guldlack. Sedan måste jag ta några fler bilder på Fontana di Trevi och Pantheon i dagsljus till projektarbetet. Det är ungefär dagens planer.. ska även köpa VogueLimoncello & Zucca di Fiori att ta med hem. Godaste! Man fyller de med skinka och mozzarella, sedan friteras dem. Overkligt gott... säljs tyvärr inte i Sverige. I Vogue hoppas jag kan få lite vårinspiration. Nu är det pranzo! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback