Hemma.. igen..

Landade 14.30, hela staden var vit med snö i luften. Kallt & näst intill grått. Alltså: jag är hemma igen från Rom. Igår blev jag dundersjuk, fick magsjuka med hög feber som gick upp och ned hela tiden. Kändes som jag ville spy hela dagen idag men tack och lov så lyckades magen ta tag i maten. Jag mår bra nu, ingen feber, bara lite ont i huvudet (sov bara 3 timmar i natt), gjort en dusch och känner mig mänsklig igen. Skönt. Gjort mig lite middag. Pasta (ej less på det än) & tonfisk med tomatsås. Gott! Skola imorgon. Suck.

Det gör så ont att lämna dig,
och att se dig ledsen får nästan mitt hjärta att brista.
Jag saknar dig så!

Tack för att du finns!
Du gör mig så jävla lycklig!


Kommentarer
Postat av: Riccardo

Du är bäst! Jag älskar dig för alltid! Bara du Alexandra! TI AMO!!!!!!!!

2008-01-08 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback