Gift dig inte med mig

Fredagkväll.. sitter hemma, Let's dance på tv, avslagen coca-cola och mätt av godis (jag hatar godis!). Även mixat ihop någon slags middag. Jag tycker innerligt synd om min blivande man, jag är inte bara lat och krävande utan extremt dålig på att laga mat. Så om du ej gillar brända köttbullar (som är kalla inuti dessutom), överkokade snabbmakaroner med ketchup så gift dig inte med mig! Ofelia ringde tidigare och frågade om jag ville hänga med ut.. Hade jag haft den perfekta party-outfiten hade jag hängt med direkt! Ge mig vår så jag kan slänga på mig mina Zara-skor inköpte i Rom, min älskade skinnjacka, och ja det hade räckt för att göra mig glad.  Återstår att se vad som händer.. ha en trevlig kväll hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback