fortsättning lördag..

Nu är jag återigen hemma efter att monterat ihop lite av Ikea köket (bilder kommer). Tack Tobias för hjälpen! Nu ska jag ta mig en dusch, skriva lite på mitt projektarbete, se på tv, äta choklad osv.. Sedan ska jag hänga med Tobias & Krille. Vi får se vad vi hittar på.. 

Min mentor ringde mig nyss och jag hörde ba "Hej det är Anders". Alla mina synder och ogjorda saker i skolan rusade igenom huvudet för en sekund. De försvann lika snabbt när han frågade om några bra tips på hotell i Rom.. några sådana erfarenheter har jag inte. Men jag vet i alla fall vilka områden som är bra och inte. Jag avråder att hålla till kring Termini eftersom det är Europas mest kriminaliserade plats. Det som gjorde mig så glad är att han ska dit efter jag har lämnat in mitt projektarbete och när jag skriver det så tänker jag att jag ska få honom att fara dit när han har läst det. Också ringer han bara "hej jag ska till Rom". Nu fick jag lite mer motivation att skriva mitt projektarbete. Tack! Det behövdes!

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback