Buonanotte a tutti

Nyss sett "I huvudet på Gynning". Tjejen som sprudlar av energi och jag tycker hon är en ashärlig tjej! Jag blev så glad att hon vann Big Brother 2004. Däremot tycker jag att det gick liiite ganska för långt att sitta och läsa om en snopp på 30 cm (eller vad det nu var), om Playboy osv framför ett barn. Ja, barn är "omedvetna" om vad man säger i den åldern men tycker det är äckligt fult och oförskämt att säga könsord och svordommar framför ett barn. Det är ett barn för guds skull. Ett helt oskyldigt och omedvetet barn.

NU ska jag gå och sova, en tidig kväll.. äntligen.. och jag är trött dessutom. Buonanotte a tutti! Ti amo amore!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tycker att hon är galet skön! haha.
älskar henne. tycker de verkar bra. själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback