Viva l'amore!

Alla ♥-dag! Hoppas ni haft en trevlig sådan.. det har jag!

Tusen tack till mamma och till Riccardo.. och även till sis som gjorde god fondue! Samt chokladfonduen som jag och mami stod för (se bild). Fast jag och amore har bestämt att fira alla hjärtansdag 13 mars istället !

   
                                                                                                    Så blir det när mamma tar kort.. haha.

Nu har jag pluggat matte och känner mig hyfsat förberedd på provet imorgon. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa nya H&M Magazine.. jag älskar våren och denna kommer bli sååå bra! Rom, Milano, flytta.. ah justja: jag har shoppat idag också! Ett par sommarskor, shorts och kavaj med gulddetaljer och ett par örhängen.. så.. VÅR KOMSI KOMSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback