Sunday

Idag var det en riktig sunday! Vaknade vid 12-snåret (jobbade till 3.00). Åt ett äpple, drack vatten, gjorde grönt te, gröt och såklart lite hallonkräm på det! Sedan efter många om och men drog jag mig äntligen ut i kylan för att få lite sol och mjusik från ipoden.

Just nu har jag sett klart på Prinsessa på vift (vart inte av i torsdags). Med vackraste Audrey Hepburn och utspelar sig i Rom med alla dess sevärdheter: Colosseum, Spanska trappan, Castel Sant'Angelo, Viktor Emanuele-monumentet, Pantheon osv. Så underbart! Bara två minus: 1. Svart/vitt (har ju sin charm iofs). 2. Hon klipper av sitt vackra hår. Det bästa förutom hennes skönhet:

Taxichaffören: "Var bor du?"
Ann (Audrey Hepburn) som är påverkad av ett piller och kan inte fästa blicken men får ur sig: "Colosseum".

Rätt svar! ;)
















                                                                                                                                   Spanska trappan

Ps. Mitt projektarbete om Rom kommer bli så bra! Och om ungefär en månad bär det av igen!

Kommentarer
Postat av: T`

Hoppas du får en bra påbörjan på evckan =)

Postat av: Mr. Pitt

såg att du skrev att du varit på mecca :) jag är inte nån stalker :D

2008-02-04 @ 12:49:58
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback