Primavera!

Okej, vår.. komsi.. du fattar inte hur sugen jag är på dig. Solglasögon, högklockade skor i det blå, bara ben (bruna!), långa utekvällar.. bara känna en känsla av nytt liv. Well, det är bara knappt tre veckor kvar tills jag får känna på riktig vår! Gud vad jag längtar efter Rom, amore mio, annat liv, la dolce vita och så mycket mer som bara Roma och amore kan ge mig (även fast mami kan det mesta).

Lite nytt i garderoben till våren:

 
(Ja, man vet aldrig vad man kan hitta i en tom väska, haha)

Skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: T`

Psst; min blogg går i paus ett tag nu , orsak finns på senaste inlägget, men aktiv är jag snarast igen..
Hoppas du tar hänsyn till det.

Postat av: tuzzan

Fint skärp.

2008-02-15 @ 21:45:42
URL: http://www.tuzzangoessmartshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback