Helgen

Jag är lite dålig på att skriva här, vet inte riktigt vad det beror på.. brist på inspiration, drunknar i skolarbeten eller bara ren lathet? Nåväl.. hur som helst så bjuder jag på lite bilder från helgen.. efter lite tjat från Mia ;)


På väg till skolan en vanlig fredag för att ha italienska..
Efterskolan drar jag till stan för att möta upp Mia. Vi kommer på att vi ska ut och göra stan, klä upp oss, dricka drinkar och dansa disco.. med ROSA nagellack!


Jag och Mia åt middag (på golvet för vi håller på att flytta)


Härifrån bloggar jag, spenderar halva mitt liv just nu (projektarbetet). Mestadels ligger jag ned, med ett duntäckte. Som nu typ.


Mia på bussen, som vi hann med i sista sekund efter räser till bussen!   "Är ni jornalister eller?"


Dagens outfit! hahah


Haha, igen


Firmafest på äpplet innan jobbet


..också efterrätten!

Därefter bar det iväg till jobbet, där det var KAOS! För mycket folk.. verkligen. Men det gick bra.. kom hem klockan 05.00 och sov hela söndagen och därefter gjorde jag mitt projektarbete. Drömde om Rom och sådär som en helt vanlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback