Glad alla hjärtansdag!

Solen lyser, jag äter jordgubbar, jag älskar livet! trots att jag blev hastigt förkyld igår kväll.
Men jag blir bara så sjukt jävla jävligt förbannad när jag läser
detta. Nä.. jag finner inga ord. Blir bara så sjukt ledsen och besviken hur människor kan vara.. 

Men, Buon San Valentino!
Jag ska äta fondue med mami, sis och pojkarna. Ska bli trevligt men så är det med distansförhållanden. Men om 28 dagar tar vi igen det! Giusto amore? Jag har dock skickat ett litet kärlekspaket som jag hoppas kommer fram idag! =)

Lo sai che ti amo tantissimo! E mi fai tanto felice! Solo tu sai come farlo! Grazie. grazie di esistere! MI MANCHI DA MORIRE! TRA 28 giorni saremo insieme di nuovo!! Che bello che sei! Meravigliosa creatura! Ti amo!

Kommentarer
Postat av: Riccardo

Lo so e anche tu lo sai che ti amo da morire! Anche tu mi fai felice tesoro mio! Tanto!! Grazie a te per tutto quello che mi dai. Ti amo per sempre Alexandra!! Solo te per sempre amore mio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-14 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback