Förvara skärp?

Skärp är en accessoar jag tycker mycket om som kan piffa upp en hel outfit och "avskära" väldigt bra. Jag lever i kaos just nu eftersom vi håller på att flytta och alla skärp låg (!)  huller om buller. Skärp är ju inte alls någon lätt grej att förvara på ett snyggt och smidigt sätt har jag kommit fram till; i en låda så blir det ett himla trassel och hängandes raka kanske var en grej nu när jag tänker efter.. men lite klumpigt med dem stora skärpen, fungerar bäst med bara små smala kanske? Hur som helst så har jag fått lite ordning på dem iaf:


Hur förvarar du skärp?

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: jaha coolt! :D hoppas dom kommer till sverige. jag är en såndär chokladälskare. d;

Postat av: atena

på golv, intryck i lådor osv:P

2008-02-02 @ 14:26:54
URL: http://jiggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback